Hosszú elhatározás után belevágtam a nagy feladatba, és elkészítettem első filmemet. Természetesen olyan gigantikusan jóra sikerült, hogy a Hollywood-i producerek sorra hasra esnek a munkám előtt, és megnyílik előttem a filmes szakma. Úgy gondoltam egy horror filmel nyitok megfűszerezve egy tragi-komédiával. Bár a minősége kritikán aluli, érdemes végignézni, amint főhősnőnk megküzd egy múmia zombival, és bár életét veszti, mégis sikerül megölnie egyet. Bár nem szeretem a káromkodást, de a kisfilm hangulata megkívánta azt, így 78 éven aluliaknak csak postás, vagy miniszterelnök felügyelete mellett ajánlom a megtekintést.

Jó szórakozást!

Szerző: Cypern

3 komment

Címkék: film movie zombi

A bejegyzés trackback címe:

https://cypern.blog.hu/api/trackback/id/tr842780579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csatapocok 2011.03.28. 23:20:11

Te vagy a fogó! XD legjobb rész, ezért külön díj jár!

Cypern 2011.03.28. 23:24:26

Ok, felhívom az oszkárdíj kiadókat, hogy ki ne felejtsenek... :D

Radic 2011.04.06. 17:05:30

Múviz áhhhh......
Milyen kellemes emlékek!!!!
Hülye pap haj!!!!!
süti beállítások módosítása