Változások az oldalon

2011.09.19. 18:34

Kedves Blogolvasók!

Hosszú kihagyás után, újra úgy döntöttem, hogy folytatom a blogírást, de nem a megszokott humoros formában. A továbbiakban politikai jellegű írások lesznek fennt, de nem a szokványos formában. Engem nem érdekel, kiről mit hazudoznak a pártok, nem szándékozom kritizálni senkit, egyszerűen leírom, hogy én hogyan csinálnám. Az írás során nagy segítségemre lesz egy kedves barátom, AlexW, aki sok jó ötlettel, és mégtöbb eszement gondolattal egyengeti betűimet. Alapvetően azt szeretném elérni, hogy segítsetek nekem. Ha valakinek van az adott témához jó ötlete, vagy úgy látja rossz úton haladok, az írja meg, és együtt kiötlünk valami jobbat. Én sem vagyok tökéletes, én is hibázhatok, ezért ha lehet ne essetek nekem, hogy ez meg ez hülyeség, hanem részletes magyarázatot írjatok, hogy miért gondoljátok hülyeségnek.

Elöljáróban annyit, hogy bárhogy próbáltam linearizálni, szétszedni a dolgokat, nem sikerült. Minden mindennel összefügg, és bármely oldalról próbálom megközelíteni, egy gömbszerű falba ütközök, egyszerűen a dolgoknak nincs eleje vagy vége.

Ki tudja, ha sikerül egy épkézláb tervet összehoznunk, talán pártot is alapíthatunk. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cypern.blog.hu/api/trackback/id/tr73238997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása